Volgers

woensdag 18 maart 2009

Verrassing


Toen ik vanmorgen de brievenbus ging legen, lag daar een envelop in die ik niet zo gauw kon thuisbrengen. Huh, ik had toch niets besteld! Van wie kan die nu zijn? Toen ik naar de afzender keek, zag ik dat hij uit Amerika kwam, te weten van Michael Strong. Ik ben een fan van zijn stempels en heb er inmiddels al weer 7. In november werd er over de Yahoo groep van Michael Strong gevraagd wie er naar de Art Specially Event ging. Ik wist het toen nog niet zeker en heb me wel op de groep aangemeld onder voorbehoud. Nu kreeg ik een badge met de tekst "i'm a proud fan of Michael Strong stamps" en er zat ook nog een stempel in. Helemaal te gek natuurlijk, want deze stempel stond nog op mijn te hebben lijstje. Ik heb er gelijk maar een kaart van gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten