Volgers

donderdag 26 mei 2011

mannen kaartje

Gisteravond tijdens onze webcam crop, heb ik onderstaand kaartje gemaakt.
Het papier is uit een vintage blokje van de Action. De stempel afdrukjes zijn van Paper Artsy en ik heb een embossingfolder gebruikt van Tim Holtz. Ik vind hem wel stoer geworden.


Van de week ook nog onderstaande kaart n.a.v. een sketch gemaakt. Ik heb dezelfde sketch gebruikt als de groene kaart van een paar dagen geleden. Het papier is van Maja Design. De vlinder van Marianne Design en de bloemetjes heb ik zelf gehaakt. Afdrukje is een digistempel van Funky kits.

Groetjes maar weer en bedankt voor jullie bezoek.
Anja

1 opmerking:

  1. Anoniem lukt wel, zal wel een storing wezen. Leuke kaarten Anja. De embossingfolders ga ik ook wat meer gebruiken.Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen