Volgers

vrijdag 28 januari 2011

Showtime

Tjonge, tjonge, wat ben ik de laatste dagen toch actief. Kan er geen genoeg van krijgen. Vaak zit ik
's avonds met mijn zusje Ingrid te scrappen, terwijl we de webcam aan hebben staan. Zo kunnen we gezellig met elkaar kleppen en onze creaties laten zien. Van de week zag ik dat ze bij Funky Kits schattige digitale stempels hebben. Die moest ik gewoon ook hebben. Dus daar heb ik mezelf even mee verwend. Wel makkelijk hoor zo'n credit card. Onderstaande kaart heb ik er inmiddels mee gemaakt en ook nog een tag.
Er zijn er 4 van dezelfde serie. Ik weet zo snel niet hoe ze heten, moet ik even op de site opzoeken.


Met onderstaande tag doe ik mee aan de tagwedstrijd van Tiets. Iedere maand moet je dan een tag maken en op haar club laten zien. Aan het eind van het jaar wordt er dan een verkiezing gehouden, wie de mooiste tag heeft kan dan wat winnen.


Verder heb ik nog deze kaart gemaakt. Het papier komt uit een blok van DCWV, La crème stack heet het blok.


Dan een kaartje in de herhaling, maar dan toch net weer ietsje anders.


Een weer een kaartje met papier van de Action. Het hondje is van Magnolia en heb ik ingekleurd met mijn Copic markers. Net als de bovenstaande trouwens. De roosjes heb ik met de Slice uitgesneden en op de manier van Tim Holtz in elkaar gezet. Jammer dat de kleuren een beetje flets overkomen. Ik heb ze ingescand.


En tot slot een heel eenvoudig kaartje. Het voorbeeld stond in de laatste Cards Only.


Ik hoop dat jullie ze leuk vinden en bedankt weer voor het kijken.
groetjes Anja





4 opmerkingen:

  1. Je hebt echt prachtige kaarten gemaakt, ik scrap zelf elke dinsdagavond met een vriendin bij Scrapfanaat Peter, wij vinden dit alle drie super gezellig, je leert altijd van elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie stempelafdruk! Ik wil ze ook!!! Die tag is helemaal gaaf, als deze niet wint, dan weet ik het niet meer. De kaart met de funky kit vind ik ook top.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de complimentjes.
    groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen